EzgiM08 eğer doktorun konak dediyse kafasndakine zeytinyağı konağı bekliyor bilgin olsun cogalirrmm benm kızım da 5 aylık konak vardı kafasmda mustela bebe yağı sürdüm her gün bir kere 3 . Gün tarakla terse doğru taradım direk döküldü 5 dakika tarafım snra duş aldırdım aradan zamn geçti yine öyle yptim..zeytinyagi konağı besler bilgn olsun