Herkese merhaba, iki buçuk aylık bebeğimi dün sünnet ettirdik. Başarılı geçti ağlamadı, uyku halimdeydi. Orda gördüğümde gayet güzel bir pipiydi. Ama eve gelip altını açılınca pipinin sadece minicik ucu görünüyordu. Beynimde vurulmuşa döndüm. Beklemiyordum.Doktora fotoğraf attım normal kanama olmasın o önemli dedi. Ama internete bir sürü şey okudum. İnsanı korkutuyor. Evet bir kesi yapıldı doğal olarak ödem var ama içimi rahatlatın lütfen.o şişlik kaç güne iner.Dikişleri görünmüyor. Sizlerde de öylemi oldu.Pipi başı bir tık daha görünüyor şu an ancak pipinin tamamı görünmüyor.2. Gün bu gün deneyimlerinizi paylaşın lütfen