DurriMeknun_
Ben kullandım bu yazın canım. Benim çok sütüm vardı ve daha önce 4 kere mastit olmuştum bıraktırma sürecindede olacağımdan emindim o yüzden kadın doğumcudan bu hapı yazdırdım doktor bana bunu çarşamba günü içtin diyelim öteki hapıda bi dahki çarşamba içeceksin dedi. Ben ilk hapı içtim tabi ötekisini içmedim ara ara sütümü sağdım elimle çünkü fazla sütü günde 2 kez boşaltmak lazım sonra günde 1 kez elle sağım sonra elleme hiç 2. Hapıda içersen süt tamamen geri gidiyor. Yalnıız bu hap beni mahfetti aşırı başım dolandı ve midem bulandı bu etki 1-2 gün sürüyor ama mastit olmaktan bin kat iyidir kullan bacım