Berenberfu 18 aydan selamlar 🥲 özellikle sırtımda bir noktada ağrı ve uyuşma , genel sırt ve bel ağrısı, uzun süre bebeğimi taşıyınca kilitleniyorum ve kamburlaşma ihtiyacı duyuyorum. Eklemlerimde de ağrı var benim el bilek ve parmaklarda, kollarımda. Özellikle ilk ayağa kalktığımda direk dikilemiyordum ve ayağıma tam basamıyordum . Doktora gittim ben , fibromiyalji için ilaç veriyormuş ama emzirdiğim için veremedi. bel fıtığı ve boyun fıtığı varmış. fizik tedavi gördüm bu ayağıma basma ve kalkınca tam dikilme durumları düzeldi ama diğer şikayetler devam ediyor.