pogacayanakk _YanakReisinAnnesii bizde yarısını eksiye kullanacağız diğer yarısıyla robot süpürge alma düşüncem var🫢
123PrensAnnesi123 _YanakReisinAnnesii evet bizimkilerinde istendi kagitlari imzalamislar bugun teslim edilcekmis
Pankekkkk 123PrensAnnesi123 biz kocaelindeyiz ama bizde ses soluk yok almiycakmisz toplu parça parça ay ay alacakmış eskisi gibi öyle diyor eşim bölge bölge değişiyor mu anlamadım ki
_YanakReisinAnnesii AselBebekveAnnesi iş bankasından alıyordu. Mart itibariyle halkbanktan alacaklarmış.
Pankekkkk _YanakReisinAnnesii canım nerde gorev yapıyor esinn il il değişiyor herelse bu promosyon bizim burda böyle bisey yok şuan icin
Pankekkkk Atamerve1 vallaha bizde kocaeli lnde görev yapıyoruz benim eşime böyle bir durum yok şuan burda diyor hatta inanmadım yalan mı söylüyor yoksa diye böyle şey mi olur yaa
123PrensAnnesi123 twinkle_twinkle kendi istekleri olarak 80 bile diyen oldu ama polise 27 verilirken jandarmaya öyle verilse ortalik karisie
123PrensAnnesi123 Pankekkkk bolge bolge değiştiğini dusunmuyorum gec olur ama ayni olur cunku diger turlu ortalik karisir 27 bin pesin alincak +2500 para puan parca parca yatirilcakmis esimin komutani oyle soylemiski kagittada o sekil yaziyormus
Aybarsmom Pankekkkk bizde bandırmadayiz esimde aynisini diyor :( o zaman bet bereket olmaz diyorum bende keske toplu yatsa bi isimize yarasa
seninbenimlederdinne_ pogacayanakk Ankarada görev yapıyoruz yatmadı henüz. Anlaşma yapıldığını da lu an sizden öğrendim hatta bende havada kaldı sanıyordun
pogacayanakk seninbenimlederdinne_ anlaşma var kesin o. Ama ne zaman verilecek tam bir tarih veren yok, eşinize sorun o ayrıntılı biliyordur
Prenses066 Bizde kastamonudayız eşimde 27 bin yatacakmış sanırım diyordu ama yatmadı Halkbank diyordu