Lütfen yardımci olurmusunuz suten kestim bebeğimi bir hafta oldu ama çok ağrım olduğu için Eczaneden aldım bugün 2 tane hap içinde çıktık küçücük bir şey zaten ama nasıl kullanılır eczane söyledim ama bir tane tok karnına b iç ama diğerini bilemiyorum dedi kadın doğumuna söyleyin dedi?