gokyuzu_35 Kızlar merhaba bebeğimi emzirmeyi bıraktım . 2 gün oldu ve 2 gündür aşırı şişlik ve ağrı var elimi değdiremiyorum çok kötüyüm bunun için ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun 🥺