21 aylık bebeğim var 2. Çocuğu uzun bir dönem düşünmüyorum eşimle korunma konusunda anlaşamadık ve içeri girmeden yani sürtünme ile oluyor ve başka bir yere bo.. ama ben her ay stresteyim bu ay da böyle stresten adetim gecikiyor doktora da gittim bişey yok ama 38 günde bir oluyorum tarlusal alayım diyorum bugün yoksa beklesem mi bu durumda hamilleik çok düşük bir ihtimal değil mi