Durunun_annesii0 Atailknur eşim yeni almış daya yeni başladık 4 gün falan oluyor bizi de Bi 8 9 gün gider halde
[silindi] kivitoannesii Ben sma dan aptamile geçtim ikisi de gayet iyi ama sizin kullandığınızı denemedim o yüzden bir şey diyemeyeceğim.
Leyla13 kivitoannesii merhaba yanlış anlayamazsanız daha küçük ve gelen sağdığınız süt kötü değil geliyor sonuçta siz yine mama vermek isterseniz verin ama bol bol emzirin genel itibariyle zamanla artıyor zaten aldığı kilodan sonra anlarsınız benimde ilk öyleydi 🙏🏻Kolaylıklar diliyorum
zehraaktas Valla 7 aylık ek gıda+mama şeklinde gidiyoruz 1 kilo mama 10 gün zor yetti sma optipro almıştım doyurmadığını farkettim bebelac a geçtim memnunum şuan günde 1 bazen 2 biberon veriyorum gece de 1 buçuk içiyor o da 1 litre falan oluyor