melasya [silindi] elektrikli pompasını denemedim ama manuelden hiç memnun kalmamıstım çekim gücü iyi değildi
Mervecom melasya lansinoh ikilisini tavsıye ederım. 2 aydır kullanıyorum emmediği için sürekli sağıyorum memnunumda. Yara vs yapmadı. Çekim gücüde iyi
melasya Mervecom ben chıcco manuel kullanıyorum gayet güzel ama elim nasır tuttu artık.ikinci bebeğim ilk bebeğimde de bı pompa ile 7 ay sagım yaptım.şimdide emziriyorum hem sağım yapıyorum sütüm tazyik geldiği için bu yolu buldum kendimce.
melasya Kayla avent ürünlerini çok severim ama arkadasımın elektrikli pompasını almıştım çok yumuşak çekiyodu herkese göre değişiyo demekki
Ofiser melasya ebebek in baby plusu nı kullanıyorum çok memnunum çiftli elektrikli çekimi de kullanımı da çok iyi 👍🏾