Şırınga ya da kaşık biberonla verin öğününü. Ayrıca sütünüz fazla geliyor olabilir. Ona sinirleniyor da olabilir. Memeyi tam kavrayamamış olabilir. Ben de doğduğundan beri mücadele içindeyim anca düzene oturdu 3 aylığız. Sakın pes etmeyin. Sabredin. ❤️
Ayrıca emzirme pozisyonunuzu değiştirebilirsiniz. Acele etmeyin daha çok yolumuz var 🌼