Sibbel 2 ay 2 günlük ikiz bebeklerimi kız olanı gazını ve kakasını yaptığı halde sürekli kızarıyor ve ıkınıyor kızlar dr randevusu salı günü size sormak istedim zinco biogaia kullanıyoruz bir türlü geçmiyor ne yaptıysak
prensesikizler Sibbel benimde ikizlerim var canım bende de aynı sorun var kızlardan bi tanesi gazi çıkmasına rağmen ıkınıp kasılıyor sebebini bende çok merak ediyorum doktora söylediğim de gazı vardır dedi ama gayet rahat gazını çıkarabilen bebek. Gaz damlası da kullanıyorum ama bir türlü gecmedi.
Nurellaaaaaaaa Sibbel benim de 29 günlük oğlum böyle kakası için ıkınıyor diyemiyorum çünkü hep ıkınıyo kıpkırmızı oluyor bizde yarın doktora gideceğiz soracağım bi. 5 gündür kaka yapmıyo anne sütü ile beslenito 7 güne kadar yapmaması normal demişti bi doktor mama kullanmadığı için kabızlık da yok
Sibbel Azyef aaa ilk kez duydum ya bebeğim çok fena oluyor kızarma ıkınma varmış da çıkaramıyor gibi haller kendini çok yoruyor uyuyamıyor 😪
Sibbel prensesikizler canım poposuna zeytinyağı ile masaj yaptık ozaman rahatlıyor kısmen dene sende bi