MeteKaan 40’ı çıksın ,3 aylık olsun,6 aylık olsun, olsun da olsun.. Her anın gitgide güzelleşecek bebeğinle vakti paylaşmaktan mutluluk duyacaksın. İnsanız olur ya bazen bebeğimize ,evimize ,kendimize yetemiyoruz hissi de olacak ama bu ona karşı olan sevgini ,annelik gücünü bitirmeyecek daha da perçimleyecek. Lütfen canım anne kulaklarını sütün yetmiyor, daha dur başlamadı zor zamanları, kalın giydir ayaklarını üşür,kucağına alma alışır diyen tüm canlılara kapat, duyma.. Duyuyorsan da olumla:) büyük ihtimal onlar da vakti zamanında gördüklerini yansıtıyorlar bizlere. Ama emin ol o kucağındaki minik bir çift göz ve pamuk elli yavrun bu yoldaki en iyi yoldaşın , anneliği öğretenin ,minik öğretmenin, olacak.Ve bu yolda tüm bebeklerimiz biricik olduğu için her öğretmenimiz de çok farklı:) Anın tadını çıkar bol bol kokla, bol bol anı sakla.. Fotoğraflamaya çalış yapabildiğin kadar evladınla vaktini ilerde gösterirsin.. Hem bir şey söyleyeyim mi uyuduktan sonra özleniyor bu sıpalar o fotoğraflar o zaman da çok işe yarıyor😇