Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Kızım 17 aylık gece beslenmesini kesemedim. Mama içerek uyurdu şimdi emerek uyumak istiyor ve gece sayamadığım kadar da uyanıyor. Kaliteli bir uyku o da yapamıyor bende yapamıyorum. Nasıl kesebilirim gece beslenmesini. Sonrasında da uyku eğitimi vermek istiyorum uykudan uyansın tekrar uyumayı bilmiyor uykusu olmasına rağmen kalkıyor bir daha uyumuyor.
Sizler gece beslenmesini nasıl kestiniz?