Biz salı günü rotavirüs aşısı olduk. Çarşamba günüde verem karma zatüre olduk çarşambadan beri uyku halimiz var ve iştahsızlığımız var bunu yaşayan varmı acaba? İnt arastırdım hepsinde iştahsızlık yapıyomus 2 güne geçer gibi yazılarda vardı emin olamadım 120lik mamaya gecmemis gerekiyor ama 90lık bitiremiyoruz bazen