Nursemom_ OHAL ilan edilen bölgelerde faturalar gelmedi bilgisi olan varmı bu faturalar ne olacak toplu ödeme durumunda yanarız 🥺
ilaydasrin_1 edabolukbasi pogacayanakk Nursemom_ Diyarbakır’dayım dün geldi faturalar, apartman görevlimiz dağıttı herkese
ilaydasrin_1 edabolukbasi maalesef öyle olmamış, ertelenmesini bir kenara bırakalım zamlı fatura şoku yaşadık 🥲 doğalgaz da öyle, elektrik de öyle