semma007 eskiden bu kadar kuraklık yoktu bu kadar hastalıkta yoktu doğru söylüyor ciğere inerse bronşit olur bende korkuyorm ama alışıyor insan eskiyle şimdi arasnda çok fark war annlerimiz doğal yollardan aldı vitaminlerini biz haplardan kan hapı devit folik asit derken bizle bebeklerimiz aynı değil maalesef