Kızlar merhaba bebeğim 1 aylık başta hastanede silikon uç verdiler bana çok şükür geçen hafta onu bıraktık. Doğduğundan beri mama destekli gidiyorum. Süt arttırıcı takviye alıyorum ve meme uçlarım yara. Şimdi zar zor memeye tutturuyorum ama 1-1,5 saat emmesine rağmen doymuyor. Dün inat ettim oturdum tam 4 saat memede durdu ve uyumadı üstüne mama verdim 90 cc hazırlamıştım hepsini aldı parmak ve eds ile sonra baya kustu. Gece de mama vermemek için tam 1,5 saat emzirdim ama uyumadı yine mama vermek zorunda kaldım sonra uyudu hemen. Uzun emdiğinde çenesi sürekli hareket ediyor bıraktığında sıkınca süt de geliyor ben anlamadım ne yapmalıyım. Zaten zar zor tutuyor üstüne uzun duruyor ve yine de doymuyor çok üzülüyorum