MutluY_E Kızlar yardım.. neredeyse 7 aylık olacağız. Doğduğundan beri ne gazımız bitti ne de kabızlığımız. Hep huzursuz. Yok mu çözümü yıldımm artık 😥😥😥
nazliicank MutluY_E ek gıdaya basladınız mo? Bızım gazımız birmişti ek gıdayla balşladı ara ara. Doktorumuz surup verdi gazını ve kakasını rahat yapsın dıye. Prebiyotık de kullanıyoruz
nazliicank MutluY_E gazını zor çıkarıyor kakasını zor yapıyor dedim tribudat şurup verdı. Prebıyotıgı bırakmıstık ona da tekrar basladık o da cok etkılı