Hanımlar merhaba, oğlum henüz 54 günlük. Önceden hiç kusmuyordu. Üç dört gündür başladı. Yanına uzanıp emziriyorum daha yerinden kaldırmadan kusuyor. Kucağımda emziriyorum gazını çıkarmak için dogrulturken kusuyor. Emzirme sonrası olmasa bile devamlı kusuyor. Normal mi başına gelen var mı? İlk çocuğum tedirgin oldum açıkçası. Lütfen bilgisi olan varsa yardımcı olsun