TazeanneRzgr Bebeğim yeni ek gıdaya geçti 1 hafta oldu ve 1 haftadır kaka da yapmıyor ne kadar süre kaka yapmazsa sorun olur ne zaman doktora götürmeliyim ek gıdaya geçtiği için alışma süreci mi yoksa kabız mi oldu yardımcı olur musunuz