6 aylık bebeğim gece hiç mama içmiyor. Yine 1 kere bile içse içim rahat edecek gündüz de aynı şekilde. Bazen çorba püre kaşık maması yapıyorum bi kaç kaşık alıyor daha yokk. Ne zaman yiyecek çok üzülüyorum. Kaç saat aç kalabilirler. Gece ağlıyor kalkıp mama yapıyorum içmiyor. Yalancı memeyi verince onu tutuyor ama nasıl emiyor iştahlı şekilde napmam lazım aç kalınca kötü oluyorum