ayse69 Hepsi geçecek öncelikle sakin olmaya çalış. Duygu dalgalanmaları,yetersizlik hissi yaşaman çok normal bende yaşadım. 40 gün sonra daha normale dönüyor. Doktorunun verdiği ağrı kesiciyi kesinlikle kullan, ağrım yok diyip içmemezlik etme, ağrı olmadığında dahi iç, sonra ağrı çok artıyor. Şuan dikkat etmen gereken en önemli şey bebişin beslenmesi, o uykudan uyanmayacak yada çok zor uyanacak ama senin saat başı onu beslemen gerekiyor. Emmiyorsa ilk 10 gün çok diretme mama takviyesi yapmaktan çekinme, sarılık değerinin yükselmemesi açısından 10 gün önemli. Meme reddi yaşamaman için kaşık biberon kullanabilirsin, ben bu şekilde yaptım. Saat başı önce mememi veriyordum, sonra 20 cc mama tellif ediyordum içebildiği kadar içiriyordum genelde 10 cc-15 cc ancak içiyordu.