Benim bebeğim sürekli uykuya direndiği için ben günde 1 kez sadece akşam uykularında 6-7 damla veriyorum,çok da memnunım.ama 8 aylıkken başladım vermeye korktum acikcaai ama bnm doktorum da ver demisti biz ilaclar yada bu tarz damlalarda fayda durumuna bakariz, mesela kullandiğımız bazı ilaçlar bebegin yaşına uygun olmayabiliyor ama öncelik o hastalığı çözmek oluyor.yada hamileyken bi rahatsizligimiz oluyo ilac veriyo doktor bakiyoruz prospektuste hamileler kullanamaz yaziyor..ama o hastalik tedavi edilmezsedaha ciddi sorunlar olacak…bebek de uyumazsa asla buyuyemez bence bu sebeple bu yuzden o damladan verebilirsiniz demisti doktor bize de.