Ekgidasevermirac ah ya ben en çok bundan korkuyorum. Ücretsiz izindeyim . İki yıl sonra kv’me bırakacağım o bakacak . Çocukları çok terbiyeli , uslu maşallah ama en küçük oğlu 2.sinifa gidiyor doğru düzgün yediği bı şey görmedim . Azcik peynir ve çayla kahvaltı yapıyor. Akşam da pirinç pilavı falan . Yemek namına bi sey yediğine denk gelmedim iki senedir . Lahmacun, pide vs olursa yer o da zaten yemese daha iyi . Çikolata bebesi dedikleri işte o . Eşim de öyle aslında ama şimdi şimdi benle beraber alıştı kabağa, fasulyeye falan . Kv’min 8.sinifa giden oğlunu da geçen gittik kahvaltıdan akşama kadar bir defa kahvaltıda gördüm. Odasında telefonlaydi tüm gün . 🙄 Ben bunları gördükten sonra bı yıl daha izin kullanmaya karar verdim yoksa bir sene sonra başlamayı düşünüyordum . En azından iki yaşına kadar benle olsun diyorum şimdi . Eşime bakıcıya verelim dedim ama ikna edemedim . Yavaş yavaş işliyorum onu da umarım o gün gelene kadar razı ederim . Çünkü kb.da emekli evde . Kızıma limon veriyor, pestil veriyor. Yani ne desem de anlamıyor . Bu konuda ne yapacağımı bilemiyorum 🤷🏻♀️ huzursuzluk çıkacak muhtemelen başka türlü kızımı sağlıklı yetistirebilmem pek mümkün değil gibi . Bu konuda tavsiye verecek olsanız ne dersiniz