Deletedmom110 Eski postlara bakıyorum,5 aylık bebeği olanlar gece bir kere kalkıyo,hiç kalkmıyo falan yazmışlar. Benimki iki üç saatte bir ağlayarak kalkıyo neyi yanlış yapıyorum? Bu ay 300 gr almış,gece memesini keseyim desem hiç kilo almaz heralde. Bi düzene koyamadık ya😞
Yamacbey Deletedmom110 yanlış yapmaktan değil canım benim dün hiç kalkmadı ondan önceki gün 3 kere kalktı huyları çok değişiyor bebekleri kıyaslamakta yanlış hepsi bir olmaz