Zuhre20 Kızlar merhaba bebeğim 9 aylık ek gıda dönemi malum güzel de yiyoruz anne sütüne de devam ediyor ama bugün 7.gün kaka yapmıyoruz gaz çıkıyo karnı da şiş değil huzursuzluk da yok en son kaka yaptığında arş arda 3 kez yaptı katı değildi yumuşak kıvamlıydı ama 7 gündür yapmaması onu değil de beni rahatsız ediyor daha önceleri hergün kesinlikle yapıyordu canımı çok sıkıyor bu kaka meselesi zeytinyağı da veriyorum napıcam ### bilemedim
Noriye Zuhre20 9 aylik olunca bizim de kaka olayi degisti 2 gunde bir falan yapmaya basladi hatta zeytinyagi vermesem 3 gunu bulurdu belki ama doktorum 3 gune kadar normal dedi 7 gunluk yediklerini cikarmamasi iyi olmamis fitil denedinmi
Siniko Noriye fitil mi biz 15 gün yapmadık ondan sonra doktor yaptı 10 günden sonra yapir ve asla tavsiye etmezler
Noriye Siniko bilmem her doktor farkli demekki bn yurtdisindayim ve bana 3 gun dedi en son muayenede fitil konusunda emin degilim hakli olabilirsin
Zuhre20 Yok kızlar fitil falan yapmadım doğal yollar deniyorum 7.günde yaptı çok şükür normal olduğunu söylüyorlar ya çocuk büyütmek zor iş hakikaten
Zuhre20 Ek gıda döneminde bağırsaklar alışma süreci yaşadığı için olabiliyormuş ama yinede ana yüreği düşünmeden edemiyorum