Feyza468 normal canım her çocuk farklı atlatır kimisi ateş çıkmaz anlamazsın bile bizimki de 5,5 aylık o ateş haricinde herşeyi aynı kafası sıcak vücuduna göre ama ölçüyorum ateş çıkmıyor mesela ama biraz huzursuz özellikle uykuya bazen dalmakta sorun yaşıyor emziği bıraktı bide emmiyor ısırıyor damaklarını yırtacak gibi ama bizimkinin üstten kabarmış iki tane altta bembeyaz herhalde üstler gelecek önce