QueenMommm Kızlar 16 aylık kızıma 2,5 tog tulum aldım sanırım oda 22 23 derece altında sadece zıbın var üşürmü acaba ya 🤔
BelaCivciv QueenMommm Üşümez yani ben de 2.5 tog giydiriyorum 21-22 derece, altında zıbın oluyor sadece. Kontrol ettim hep sırtını, göğüsünü hiç üşüdüğüne şahit olmadım. Sıcaklayabilir bile
BelaCivciv QueenMommm Kendimiz öyle uyumaya alışık değiliz diye üşürmüş gibi geliyor ama üşümez korkma😅
Beybisibeybisi QueenMommm al al icine de ince giydir derim ben su an 20 21 derece oda icinde uzun kollu ince tulum ve 1 tog var tablolar var aslinda nette ordan bakin ona gore giydirin