Jrmommy Aydan beri hep salyaliydi ama 1 yaştan sonra bitmisti. Son 2 aydır şarıl şarıl akiyor, doktor randevusu aldim ama kafamda deli sorular. Bebeklerin salyalari kötüye işaret olabilir mi bilginiz var mi 2 yasina gelecek normal mi ya