Elifnazannesi04 10 ay dogumdan sonra adet olmadım sonra 1 kere oldum 5 gündr gecıyo eşim kendı koruyodu olur mu acaba ya adet sancım var belim kırılıyo resmen agrıdan sancıdan ama gelen yok kızım 11 aylık eşim olamaz dıyo ama
Adamelis12 Elifnazannesi04 eşiniz istedigi kadar kendine güvensin. Geri çekilme asla ama asla bir korunma yöntemi degil. Mutlaka test alıp yapın 🙏
Catlakbiranne Elifnazannesi04 Geri çekilmeden bahsediyorsanız eşim emindi güya ve hamile kaldım Geri çekilme korunma yöntemi değildir Prezervatif diyorsanız ihtimal biraz daha azalır tabiki yırtık vs söz konusu degilse
Ayazzmomms Elifnazannesi04 bizde o yöntemle korunuyoruz 1.5 yıldır sorun çıkmadı sezeryan ile mi doğum yaptınız ben sezeryan ile doğum yaptım adet zamanım gelince çok sancılanıyorsun ama ben hemen olmuştum sütüm olmadığı için belki de 1.5 ay sonra normal adetimi gördüm
Sumelif58 Ben 2. ayda hemen oldum ama sonra ki ay olmadım. Belim, kasıklarım çok ağrıyordu. Sizin gibi şüphelendim test yaptım, negatif çıkmıştı. Böyle haftalarca acaba mı ile beklemiştim.
Elifnazannesi04 Sumelif58 evet şu acabalar bitirdi benı 5gündr ya insallah olurum olmassam pazartesi test alıcam
gzm_42 Elifnazannesi04 canım bence değilsindir diye öyle umuyorum çünkü bu aralar yaşadığımız imtihanlar hiç kolay bsy değil herkesin psikolojisi alt üst oldu benimde her ay düzenli gelirdi 10 gün oldu gelmedi kasıklarım ağrıyor ama gelmiyor basım dönüyor sürekli idrar testi yaptım negatif kan verdim negatif çıktı strese bağlı çoğu insan şuan bu durumdan muzdarip adetler gelmiyor ama tabi geri çekilme de korunma yöntemi değil sen test yap genede bı aklın kalmasın
Elifnazannesi04 Catlakbiranne maalesef bısey kullanmadı geri cekilme cook sancım var ama belim bacaklarım cok agrıyo ha geldı gelecek dıyorm bısey yok hep kontrol edıyorm 😔
Elifnazannesi04 gzm_42 aynen cok zor bi zamandayız cok üzüldüm stres yaptım ondan olsun dıye dua edıyorm bı hamılelık daha cok zor olur
gzm_42 Elifnazannesi04 test alın yapın canım en garantisi o bende olamıyorum 10 gün oldu kasıklarımda çok ağrı oldu ama yok gelen giden yok
Catlakbiranne Elifnazannesi04 Test almanızı tavsiye ederim. Tabiki belki gecikme normalde olabilir ama yine de bir alın derim ben Ve size tavsiyem korunun kesinlikle korunmak değil çünkü yapılan şey ☺️
Elifnazannesi04 Catlakbiranne 🙂 aynen ya 1 kere adet oldum spiral takcam o tehlıkeyi göze alamam daha