Merhaba, bebeğim 17 günlük bazen memede 1 saat kaldığı oluyor ancak aktif emme süresi o kadar kısa ki.. genelde 5 dk emip uyuyor. Aktif emmediği için sütüm çoğalmıyor hatta ilk günlere göre sütüm azaldı :( memeden ayırdığım an ağlamaya huysuzlanmaya başlıyor doymuyor diye düşünüp mama veriyorum. Önerileriniz nedir ne yapmam lazım????