Arkadaslar dun bexero aşısının 2.dozunu olduk oğlum 25 aylik. Ilk doz bacaktan yapılmıştı bikac hafta topallayarak yürümüştü bu sefer bunu anlatınca koldan yapalim dediler şimdi de kolu şiş büyük bi kızarıklık var gece ateşi cıktı calpol ile düştü sürekli aciyo diyor.kolonyali mendil koydum bugün iki kez .Aşıyı koldan yaptiranlarda da bu sekilde büyük kizariklik hafif şişlik oldumu normal mi?doktora fotoğraf çekip ettim pazartesye geçmezse haberleselim dedi