Kızlar merhaba oğlum 2 yaşını doldurdu tuavelet alışkanlığını yazın kazandirirm diye düşünüyordum ama şuan en büyük numara bezi kullanıyoruz ve 1 haftadır çişi sürekli dışına ckiyor üstü ıslanıyor gece de gündüzde sanırım artık küçük geliyor zaten kendiside yaşına gore iri bir çocuk o yüzden alistirayim istiyorum çünkü böylede zor oluyor var mı onerebilcrginiz birşeyler nasıl baslamaylim nasıl yaparsam kolay olur lütfen tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏