Biz 4 aylik olduk. Geceleri hic uyandirmiyorum kendi 1 yada 2 kez kalkiyor ama genelde 1 kez. Sabah 8 gibi gune başlıyoruz. Doktorum gece uyandirmamam gerektiğini kendisi ne zaman kalkarsa o zaman emzirmem gerektiğini söylemişti. Zaten acıkınca uyanıyorlar😊