Hanımlar merhaba. 5 aylık hamileyim gobek fitigi oldum göbeğim iyice dışarı çıktı ilk olarak özel hastane de bir genel cerrahi gittim baktı ameliyat olman lazım dedi biraz üzüldüm doğumu bekleyeceğim dedim 7.aydan sonra zorlanirsin dedi olsun bekleyebildigim kadar kalacağım dedim. Sonra devlette bir doktora gittim oda bekle dedi içeri giriyor şimdilik dedi içeri girmeyince keseriz alırız dedi. Çalışıyorum artık rapor alacağım gitmeyeceğim ise ayakta çalışıyorum. Başına gelen varmi göbeğimi sarsam ne bilim önlem olarak yapılacegim bisey var mı? O panikle doktora birsey de danışmadim şimdiden teşekkürler