Azra41 Slm anneler bebisleriniz verdiğiniz oyuncakları ne zaman tutmaya başladı acaba ? Kızım 3 ay 22 günlük biseyi uzattigim zaman anlayarak aldığını dusunmuyorum erken mi acaba ya 🥹
Stresbabacimstress Erken daha bizimki tam 4. Ayında ellerini kaldırıp alıyordu ağzına götürüyordu inceliyordu.🫶🏻😍 birde her bebeğin gelişimi çok farklı kimi 3. Ayda bilinçli oluyor kimi 5 :)
Azra41 Stresbabacimstress verdim mi tutuyor bizimki de ağzına hemen goturuyor ama bilinçli yaptığını sanmıyorum ya 🙄 acaba acele mi ediyorum gercekten de
Stresbabacimstress Azra41 acele ediyorsunuz tabiki de dahaaa 1 1.5 ayı bulur oyuncak olduğunun farkına.
Denizz7 Bende kaç gündür bunu düşünüyorum. Kızım 4 ay 7 günlük ama henüx bişey uzattığımızda uzanmıyor. Eline verirsen tam olmasa da tutuyor ama asla incelemiyor yada uzanmıyor. Normal mi :(
Azra41 Denizz7 normaldir bence ya . Bizim ki tutuyor kaldırıyor gözleriyle inceliyor sonra düşürüyor elinden. Karşıdaki komşumun bebişi 5 buçuk aylık o da yeni yeni uzatılan biseyleri alıyormuş eline 🥰