Tubbissssss Ben kullanıyorum ve iyi ki almışım diyorum denemeye değer bence Benim oğlum nerdeyse emmeyi bırakıyordu şuan sadece onu kullanıyorum
Minikerkegim Oglusum5357 alternatif beslenme yollarının hepsini denedim kaşık kadeh enjektör eds hiçbirini kabul etmedi. En son biberonu çöpe attım emziği de atacam ama çıldıryor uyku vakti gelince anamı ağlatıyor. Biberonun yerine mama verirken alıştırma bardağı aldım emzirme akademisinde önerdi Aslı hanım. Onu da kullanıyoruz bi kaç gündür duşta emzirme ten tene temas hiçbiri işe yaramadı bende dün bu böyle olmayacak dedim son çare silikon göğüs ucu aldım onu tuttu emziriyorum su an. Ağlasa da sakinleşiyor bir iki dakikaya
Melekkamer Minikerkegim merhaba alıştırma bardağını kaç aylıkken kullanmaya başladınız? Mağazalarda 6+ ay yazıyor alıştırma bardak paketlerinde.
Minikerkegim Ha bi de bende sipariş verdim o biberonu iki güne gelecek kullanırım bakalım gerçekten dedikleri gibi mi Medela
Goksinn Oglusum5357 2 aylık tan beri meme mama devam ediyoruz 6 aylık olucaz Allah nasip ederse hiç bırakmadı mememyi kesinlikle lansinoh momma tavsiye ederim pişman olmazsınız emin olun bebisimiz de ac kalmaz böylelikle 😚
Oglusum5357 Goksinn allah allah bnmkinin basligindmi sıkıntı acaba bas asagi getirince damlıyor resmini atarmsniz szdeknin
iremma6 Oglusum5357 benim kızım 4 ay 21 günlük, 3.5ay medela calma biberon ile hem meme hem mama şeklinde gittik, sonra meme reddi başlar gibi oldu, ama bugüne kadar hala emzirdim inşallah devam ettiği kadar da emzireceğim.
Omma Oglusum5357 bende de aynı şekilde oldu hatta yeni başlık aldım onlar da öyle. Lansinohu aradım yaval akışlıda ters çevirince az da olsa damlama yapar tamamen akıtmama diye birşey yok dediler
Goksinn Oglusum5357 atmayı denerim şimdi ama yavaş akis aldim ben kutusu duruyor onun da resmini atarim
Goksinn Oglusum5357 https://i.imgyukle.com/2019/10/17/EjW4UP.jpg https://imgyukle.com/i/EjW4UP oldu mu
omerinannesi0509 Oglusum5357 ben Lansinoh kullanıyorum meme reddi yaşamadık çünkü onun ucu göğüs ucu giymiş
Oglusum5357 omerinannesi0509 valla cnm biberon sagma makinasindn cikti ozellikle almadm o yuzdn blmiyorumki
omerinannesi0509 Oglusum5357 hmm anladım canım ama ben öyle bir sorunla karşılaşmadım nedense ucunu mor halkaya geçirirken dikkat edin bazen katlanıyor düm düz yapışması gerekiyor
Minimee Oglusum5357 enjektör İle damla damla verin sütünüzü boğulmaz hem ne kadar içiyor görürsünüz. Yalnız sadece sütü sağar bebek emmez ise göğüslerinizden süt çekilir biter. Dengeli gidiniz
hellomom Medela bibeeron kullandım ben. Meme mama gittik. Ama ara ara meme reddi oldu. Benim sütüm de azdı be kızım da emmek için zorlamıyordu. Evet medela anne memesine en yakın ama anne memesi değil maalesef:( ben meme reddi yaşadığım zamanlar emzirme kampı yaptım. Kızım gak dese guk dese emzirdim. Çok ağladı evet ama iki günde memeye döndürdüm. 3 sefer ciddi anlamda meme reddi yaşadım. Tabii aralarda da süt akışı azalınca bir isyan moduna giriyordu. Ama biraz büyüyp çenesi güçlenimce mamayı buraktık. 3,5 aydan sonra hiç mama ihtiyacı olmadı ve artık hiçbir şekilde biberon almıyor. Siz önce emmesi için 2-3 gün zorlayın. Biberonu sonra verin ama 10 gün bebek için uzun geldi. 10 gün aç kalamaz yavrucak.
Basaktunaa hellomom tam olarak ne yaptınız meme kampında benim bebeğimde 4 aylık ve philips avent biberon kullanıyorum fakat son 10 gündür inanılmaz meme reddi yaşıyorum :( yardımcı olur musunuz
Oglusum5357 omerinannesi0509 hatta onun hizina alistigi icin memede ilk sutu emiyor yavaslayinca basliyir cigliga😫