kuzeyinannesi2023 kbra-10 ben de şuraya ilişeyim, biz 42 günlüğüz aldım ama takmaya cesaret edemiyorum beşiğinin kenarına astım 😊
kbra-10 limoncicegimFO vallahi ben de bilmiyorum öyle yazıyordu sebebi yazmiyordu ben de Müslim örtüsüne taktım 🙈
Emireymenmom Bende yeni aldım 3.5 aylık oğlum gündüzleri boynunda gece ayagina doluyorum tene temas etmesi önemli çok inanarak aldım çok huysuz bir bebek çünkü şifa olacak inşallah
BeyzaNur01 limoncicegimFO Faydası gördünüz mu 42 günlüğüz bizde bende aldım takabilir miyim bı sorun olmaz
limoncicegimFO BeyzaNur01 şu an 40 günlüğü gaz sıkıntısı için aldım ben gazimiz artık daha iyi çıkarıyoruz faydası oldu güle güle kullanın sizde ben bebegimizin bileğine taktım boğazda boğulma tehlikesi var diye ayak yada el bileğinin takabilirsiniz
Amine1talha2ecrin3 Ben 2 aylık oldu aldım şuan 8 aylık 6 aydır takılı çok şükür faydası var diyorum cünkü diş çıkardı hiç fark etmedim bir baktık kaşığa vuruyor dişi onun faydası vardır bence
Mytinyson Kehribar bende kullandım faydasını da gördüm ama maalesef oğlum iki tane dişi çıkınca. Sadece iki dişiyle bir boncuğunu kırıp yuttu. Kullanacaksanız dikkatli kullanın lütfen. Ben çıkarmak zorunda kaldım o yüzden.
__Dfnmr10 zhrcyln Trendyol dan aldım kızıma bn aldıktan sonra çocuğu olan herkes kızıma aldigimdan aldı şiddetli salyasi vardı ve gaz sancısı inanılmaz uyku problemi kehribar kolye taktiktan sonra 2gunde kızım gitti yerine başka biri geldi sanki bn inanarak aldım elhamdülillah işe yaradı