4 aydır çok şükür emziriyorum. Sütüm tazyikli olduğu için ilk zamanlar çok zorlanıyordu kızım. Boğazında kalıyordu. 2,5-3 aylıkken alıştı ve problem kalmamıştı. Bu zaman zarfında makineyle sağım yaptım sütümün artması için. Sanırım tazyik de arttı. Şu an boğulma olayı değil de emerken başını sağa sola çok oynatıyor. Bence rahatsız oluyor. Sorum ise
3 aydan sonra memeler terbiye olur,memede süt birikmez bebek emdikçe süt üretimi olur deniyor. Eğer böyleyse sağmaya gerek yok mu artık
Sağım yapmak ya da yapmamak neyi değiştirir