kahvekokusu23 bende çok bekledim gözüm açık uyuyordum desem yeridir hep nefesini dinlerdim gülüyorlardı bana ☺️ ama 3. Ay da geçti çok şükür öyle bir sorunu kalmadı ben bir yazı okumuştum yenidoğan bebeklerde olurmuş böyle şeyler diye bence içiniz ferah olsun ama tabi doktorunuza gittiğinizde bunu belirtebilirsiniz