Buketaren Kızlar burada ilk kez belki böyle bir başlık açıyorum ama gerçekten içimi dökmek istedim hiç tanımadığım insanlara oğlum 1.5 yaşında bu 1.5 yolda o kadar cok yoruldum bunaldım ki hergünüm aynı gibi geliyor gece elli kere uykumdan uyanıyorum sabah ister istemez gergin oluyorum çocuğuma da yansıtıyorum üstüne bir de asla yemeyi sevmeyen bir çocuk onu yedirmekte cebelleşiyorum resmen cidden tükendim uyumuyor ve yemiyor diyorum bir anneyi daha ne zorlar ki bana cok bağımlı bir odaya gidince bile mız mız arkadaşlarıma diyorum ömrüm bu çocuğu susturmakta geçti millet çocuğunu severken ben yA arabada susturuyorum y evde yA sürekli dizinden meme de uyutarak gerçekten çok bunaldım anormal olan ben miyim diyorum etrafındakiler çocuklarıyla etkinlik yApıyor vs benim içimden hiç bişe gelmiyor ne yapmalıyım ….
Haffuse Her cocuk farklidir ya, kimileri gercekten sakin, ben de sasiriyorum oylelerine😅 Gece beslenmesi var mi?.. Uyku saatlwri duzenli mi?.. Desteksiz uyutuyormusu mesala, bunlqr da uyku kalitwsini com etkiliyor…
i2-pek Ah benimki de öyle 20 aylık çok iştahsız ve meme düskünü ,son 1 haftadır memeyi çok azalttık eskiden dediğiniz gibi full gece emiyorduk şuan 2 3 defa felan iştahı bir tık arttı ama yine de tam değil .Ben sabır taşı aldım gundüz onu sürüyorum uzak duruyor memeden biraz daha rahat ettim. Her türlü yolu denedim ,bi bu fayda etti.Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥰