Merhaba anneler , kızım şuan 13 aylık yaşına girdikten sonra, eski neşesi kalmadı resmen , yani mesela bir yere götürüyorum onu, ne gülüyor ne konuşuyor , çok içine kapanmaya başladı , çok mutsuz gibi , gözünden anlayabiliyorum , bugünde misafirliğe gittik çocuklarla oynamak istedi , sanırım hep ilgi bende olsun benimle oynayın tavrı var ki , çocuklar onu yanına almayınca , çok canı sıkıldı , oturdum gözlemledim tek başına oynadı , mutsuzdu , onlara baktı durdu , sonra yanlarına aldılar bu seferde kızım oynamak istemedi, az önce bunları düşündüm şu 1 ayda kızımın eski neşesi kalmadı sanki içten içe üzülüyor gibi anlayabiliyorum onu böyle görünce içim cız ediyor , şimdide duygusallıktan mı, hamilelikten mi ne bende ağlamaya başladım, çokta ilgileniyorum ama niye böyle oldu sendrom mu acaba , yoksa iyi bakamadım mı diye kendimi suçlamaya başladım , dışarı çıkarız , oyun oynarız, evde mutlu güleç , ama toplumda bazen çok içine kapanık, sebebi ne olabilir başına gelen var mı?? Birde köpek ya da azılar çıkıyor acaba o yüzden mi bilemedim?