24 günlük oğlum var emziriyorum ama süt sağma makinesi ile sağdıgım zaman bile 30 cc geliyor sol göğsümden daha da az bebegim küvezdeydi cıktıgında 3780 kg cıktı 4 gün sonra kontrole gittiğimizde 3700 dr mama baslayalım dedi günde 2 defada 30cc mama veriyorum bebegimin ağlaması vs yok ama sürekli yetmiyormuşum gibi hissediyorum bestlak damla kullanmaya basladım, hervey’s şurubuda kullanıyorum ek olarak sizin önericeginiz şeyler varmıdır yada bebek açsa nasıl anlarım( ilk gebeliğim )