elfhuma19 sanırım biz de öyleyiz misler gibi uyur sadece beslenmek için kalkar hemen dalardı şimdi kalktığı zaman 1 saat geri uyumuyor ayrıca gündüz de gece de uyutmak için yarım saat 45 dk uğraşıyorum😭önceden beşiğe koyardım pışpışladım uyurdu sallamadan uyuyan çocuğu sallamaya alıştırdım uyusun diye, 😞 bizimki de atakta o zaman ama diş hala yok