Hanımlar 2ay 12 günlük kız bebeğim var her bebeğin gelişimi farklı biliyorum ama bu dönemde neler yapması gerek ses hareket olarak bilgi verir misiniz agulamasi gerek mi küçük küçük sesler çıkartıo bişeyler yapicak ama dilini hareket ettirio ama ses yok