nibado Alerjisi yok ise üşütmüş olabilir gurultu ya alerjiden oluyor ya da üşütmekten diye biliyorum belki siz üşütmüşsünüzdür sütten bebeğe geçmiştir ya da direk bebek üşütmüştür ☺️ Bizim de hep kakası cıvık ve mukusluydu gurultumuz vardı alerjisi olduğu çıktı diyet ile beraber gurultu yok oldu mukus da yok oldu yine cıvık yapıyor ama normalmiş ☺️ normal olmayan emerken de guruldaması ve kaka da mukus olmasıymış