Minikkmr Arkadaşımın bebeği idrar yolu enfeksiyonundan dolayı uzun süre hastanede kaldı eve geldi ertesi gün ateşi düşmedi tekrar hastaneye gittiler şimdi de domuz gribi deniliyor. Bu süreci yaşayan var mı çok üzülüyorum.
Sualim Minikkmr bizde domuz gribi olduk koronada olduk 3 gün inatçı ateş oluyor vücut savaştığı için bir haftaya kadar gidebilir biz evdeydik bir tane şurup verdi dönüşümlü parol fitil kullandık kızım 11 aylıktı çok ağır atlatmadık umarım hafif atlatırlar 🙏