canparelerim Seydaaa5 evet o diş, etin altından görünüyor yani her an patlayabilir bugün yarın, eli kulağındadır.
seboss35 Seydaaa5 diş beyazlığı bence bizde 5 ay 22 günlüğüz bı beyazlık yok ama aşırı salya saç çekme herşeyi ağzına götürme ve huysuzluk var
Seydaaa5 canparelerim patladığı an diş mi görünüyor yoksa çıkmaz mı hemen birde köpek dişi se çok sert ve kıpkırmızı sağ yanda dikkatli bakarsan bide ona çok sevinirim
canparelerim Seydaaa5 yok köpek dişini göremiyorum ben fotoda ama alt ön iki kesici bariz belli, bir hafta içinde çıkar gibi. Zaten eti yarıp ucu görününce çok çabuk çıkıyor sonrası. İş eti yarıp çıkmasında, bebekler orda zorlanıyor yazık yavrular. İnşallah kolayca çıkarır🙏🌸
Asafsbn Seydaaa5 patladığı zaman az ucundan görünüyordu kaşığa ses bile geliyordu daha sonra gün geçtikçe 15 güne kadar tamamen çıkmıştı evet baya rahatladı
hulya09 Seydaaa5 küçük parmağınızla dokunun tirtirli bütürlü geliyorsa hissedersiniz zaten geliyordur
Ayselinaaa Off bizimkide 6 ay 9 gunluk, ayni seyi yasiyoruz, asiri derecede miz miz, uykuya gec daliyor, mamayi hep yarim birakiyor geceleri kotu uyuyor acaba ne zaman gecer