Kızlar bu dönemde ya da yaklaşırken ben aşırı duygusal oluyorum sürekli ağlıyorum durduramıyorum eskı düşünüyorum ağlıyorum bı şey oluyor ağlıyorum herseye bi sebep buluyorum çocuğumdan gizli gizli ağlıyorum fark etmesin diye elimden geleni yapıyorum ama çok gergın oluyorum papatya Çayı felan iyi gelir mı böyle olan arkadaşlar var mı 🥺🙈